Generalforsamling 2009
København d. 1. marts 2009
Vi indkalder hermed til ordinær generalforsamling tirsdag d. 24. marts kl. 19.30 i Menighedshuset
Dagsorden
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning om det forløbne år
3. Aflæggelse af regnskab underskrevet af revisorerne
4. Indkomne forslag fra bestyrelse og medlemmer
Trafikdæmpende foranstaltninger - Se bilag
5. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent og gebyrer
6. Valg af formand
Hans Henrik Gabelgaard genopstiller
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
8. Valg af to revisorer og suppleant
9. Eventuelt
På bestyrelsens vegne
Hans Henrik Gabelgaard
Formand
Budget
Kontingent | 202400 |
Gebyrer
| 1000 |
Renteindtægter
| 2000
|
Indtægter i alt
| 203900
|
Gebyrer
| 1000
|
Mødeudgifter
| 4000
|
Vej - diverse
| 50000
|
Vej - Lotusvej - Overført fra 2008
| 330000
|
Honorarer & gaver
| 1500
|
Regnskabsmæssig assistance
| 6000
|
Kontorhold/Administration
| 1000
|
Udgifter i alt
| 393500
|
Resultat
| -189600
|
Bemærk at underskuddet dækkes af overskuddet for de senere år, da det primært skyldes at Lotusvej renoveringen, bevilget på sidste års generalforsamling, er blevet forsinket, og udgiften derfor afholdes i 2009.
Gebyrfastsættelse jf. §5:
1. rykker kr. 75
2. rykker kr. 150
Ejendomsmæglerpakke kr. 500
Forslag om trafikdæmpende foranstaltninger
Stillet af bestyrelsen:
Det er generalforsamlingen bekendt at en af bestyrelsens hovedopgaver er at forestå og regulere vedligeholdelsen at vores veje og herunder brugen af vejene. Brugen er fortrinsvis parkering og færdsel der desværre er steget en del gennem de seneste år. Med udsigten til den betragtelige udbygning af Sundbyvang vil trafikken på vores veje uundgåeligt stige endnu mere. Bestyrelsen vil derfor intensivere arbejdet med at begrænse trafikken gennem vores forening. I forbindelsen med udbygningen af Sundbyvang vil vi undersøge om det er muligt at få spærret de tre tilslutningsveje for 4-hjulet trafik. Skulle det ikke være muligt vil vi genansøge om trafikdæmpende foranstaltninger i vores forening, herunder 30 el. 40 km/t zone. Vi mener, at den mest effektive trafikdæmpning vil være cirkelbump i krydsene: Kaktusvej/Lotusvej/Pæonvej og Funkiavej. Af tidsmæssige årsager vil det nok ikke være muligt at få trafikdæmpning etableret i 2009, men bestyrelsen ønsker generalforsamlingens principbeslutning om dette i år.